DIN EJENDOMSADMINISTRATOR I OG UDEN FOR KØBENHAVN

Med Blomfelt som din forenings administrator får du en moderne og udviklingsorienteret ejendomsadministrator med fokus på foreningens individuelle behov i et effektivt workflow.

DIN EJENDOMSADMINISTRATOR I OG UDEN FOR KØBENHAVN

Med Blomfelt som din forenings administrator får du en moderne og udviklingsorienteret ejendomsadministrator med fokus på foreningens individuelle behov i et effektivt workflow.

Hvorfor vælge os?

Individuelle løsninger

Lokalkendskab

Det betaler sig

Foreningstjek

Hos Blomfelt Administration sætter vi kunden i fokus og tilpasser vores løsninger til jeres behov. Vi ved, at alle kunder har forskellige behov, og derfor lægger vi stor vægt på at have en god og tæt personlig dialog. Blomfelt Administration arbejder for at skabe tryghed hos jer. Kvalitet og service er de værdier, vi arbejder ud fra.

Vi har mange års erfaring med administration af andelsboligforeninger, ejerforeninger, gårdlaug, haveforeninger, grundejerforeninger og udlejningsejendomme, såvel privat som erhverv, hvilket gør os i stand til at skabe gode og stabile rammer for ejendomsadministration og kommunikation. Det sikrer jer en god økonomi – og endda til konkurrencedygtige priser.

Her er et udvalg af nogle af de opgaver, som vi kan tage os af:

  • Beboerhenvendelser
  • Opkrævninger og restancekontrol
  • Opkrævning for vaskeri og andre fællesfaciliteter
  • Vand-, varme-, og el-regnskaber samt fællesregnskaber
  • Salg og overdragelse af lejligheder
  • Inkasso
  • Betaling af regninger godkendt af bestyrelsen
  • Sparring med bestyrelsen
  • Deltagelse på bestyrelsesmøder
  • Generalforsamling (Indkaldelse, direktion og referat)
  • Juridisk rådgivning
  • Udarbejdelse af valuarvurderinger, vedligeholdelsesplan og energimærke
  • Overvågning og eventuel omlægning af foreningens lån
  • Kontakt med vicevært og serviceleverandører
  • Lønningsbogholderi for foreningens ansatte og indberetning til SKAT
  • Indgåelse og administration af abonnementer og forsikringer


Kort sagt tager administrator sig af alt det praktiske i forbindelse med driften, så bestyrelsen kan fokusere på, hvor foreningen skal hen på længere sigt og kan følge foreningens økonomiske udvikling på en let og overskuelig måde.

A/B Min Farmors Hus

I dag har vi den glæde at kunne fortælle jer alle, at vi fra 1. januar 2023 overtager administrationen af Andelsboligforeningen Min Farmors Hus, som har navn efter Soyas roman

Læs mere »

Administration af

Ejerforeninger

Vi ved, at alle kunder har forskellige behov, og derfor lægger vi stor vægt på at have en god og tæt personlig dialog. Derfor har vi stor fokus på at en lige stige kan vælte opad istedet for.

Administration af

Andelsboligforeninger

Vi ved, at alle kunder har forskellige behov, og derfor lægger vi stor vægt på at have en god og tæt personlig dialog. Derfor har vi stor fokus på at en lige stige kan vælte opad istedet for.

Administration af

Grundejerforeninger
& Gårdlaug

Vi ved, at alle kunder har forskellige behov, og derfor lægger vi stor vægt på at have en god og tæt personlig dialog. Derfor har vi stor fokus på at en lige stige kan vælte opad istedet for.

Administration af

Byggesager

I ethvert byggeprojekt er information nøglen til succes.  Derfor lægger vi stor vægt på løbende information til medlemmer og beboere både i form af nyhedsbreve og ved at stille et informationssystem til rådighed for medlemmer og beboere, hvor det er muligt at finde de nødvendige informationer, når man ønsker det.